kisah aku , die , dan mamat hensem berbaju biru ~

*gambar hiasan :DD













awww !~
bukan mamat di atas ini oke . huhu ! tapi,
ade seorang mamat kat jabatan perdagangan niey ,
wallaweh . hensem + cutemiut siot !!
OH TIDAK ! adakah aku sudah jatuh cinta pada pandangan yang ke-10 ???

dah beberapa kali aku perhatikan mamat niey .
aku tak tahu die perasan aku ke tak * perasan jep !
1st aku nampak die dekat kiosk usahawan beli air .
sampai tak berkelip mata aku memandangnya .
perhhhhh !
nak je aku g kat die, awak ... awak ... agak-agak bile kite boleh couple ?
ahaks ! gediks syial .....

n then tadih , aku teserempak dengan mamat cute tuh lagi
hari ni die pakai baju bewarna biru .
ehemehem !
saya memandangnya , dan die pon memandang saya .
wallaweh , ade RESPON di situ!

aku tengah dok syoksyok tengok die,
bubbb !
telanggar membe aku kat depan
aiseh ! malu doe .....

die nampak la pulak .....
ciss ! mane nak letak muke ...
mesti die bangga aku dok pandang die sampai terlanggar orang .

harituh dah jatuh longkang sebab tengok mamat hensem gak .
adoi ! nasibnasib . . .
tulah ! sape suruh ko hensem sangat !
tak pasal pasal aku masuk longkang .
tapi budak laki uh la gatai dok tenungtenung aku ,
aku mane boleh lau orang tenungtenung nih ,
hati akak cair dik ....

pastuh bukan nak tolong angkat aku ,
bantai dok gelakgelak .
gggrrr !

huh ! pasni lau aku jumpe die , 
aku baling muke die ngan selipar !!! 

malang sungguh .........

tulah ! gatai lagi dok tengok mamat hensem .
PADAN LA MUKA ANG !



*p/s : bie , sorry sebab mata saya gatai dok tengok lelaki lain . saya tengok je . taknak pape pon ! janji ^___^


Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

0 1 komen kawankawan:

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !