Harta Aku , Harta Aku ... Harta Kau , Harta Aku !

BERKIRA
ape itu berkira ???? ape ? ape ?
berkira tuh bukan kira-kira ke hape 
maksud seerti die macam KEDEKUT !
tapi sameh ke ?
entah laa ... aku pon taktau nak panggil ape menatang nieyy
ishhh ! malas la nak pikir . 
sameh je kot !

CONTOH : weh , apesal ko makan nasik aku tuh ! <---- ni berkira kot
CONTOH 2 : ali , pinjam moto ko jap . alaa ... tak boleh la . <---- ni kedekut

so SAMEH je kannnn !

tapi yang aku macam cikgu sekolah ni kenapa ??
haha ! aku bukan nak mengajar di sini 
tapi aku nak terangkan perangai mahkluk bernama MANUSIA yang BERKIRA sangat nieyyy !

sumpah aku menyampah dengan manusia yang berperangai macam HAJI BAKHIL nieyy !
harta kau , harta kau . 
harta aku , harta aku .

so apekata ko duduk kat HUTAN jepp !
takde sape nak kacau harta ko tuh !

ko nak bawak harta ko ke KUBUR nanti kan 

aku jenis tak KEDEKUT and BERKIRA dengan orang . 
kalau ko dah kedekut and berkira dengan aku , 
aku pon akan lakukan bende yang same kat ko . 

tak payah la nak berkira sangat weh !
setakat gula-gula 20 sen ko nak berkira , 
baik ko duduk GUA je
aishhh MELUAT and MENYAMPAH laa orang camnieyy !! gggrrrrrr

*orang macam niey patut campak dalam LAUT bagi ikan makan ...













Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

2 1 komen kawankawan:

Ofyn sayang said... [Replay (:]

sbar yer sys kuuu.. hihi namo marh2..adk pn da jmpe org cmni.. >,<

Abang Long said... [Replay (:]

Salam...ish3, marah benor bunyinyer tuh.. Kena sabor jer. Mungkin dia lupa, rezeki dtg dr Tuhan..takut nanti Tuhan than pula rezeki dia sebagai pengajaran

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !