asyiknyer die comolot kat parking :DD

mase aku pergi keje tadih an 

dah la basah lenjun sebab ujan . 
lalu kat tempat parking kete . 
ade 1 kete nieyy dari jauh , 
perghhh ! baik punye comolot dengan awek die dalam kete
choyyy ! 
aku dok tengah lari tuh , tibetibe larian aku jadi slow motion . 
hakhak !
kat parking kete pon jadi nak buat projek . 
sejuk sangat kot ! sampai awek die nak CPR 

yang takleh blahh . 
aku dok tengok diorang sedap melepaskan keasyikan rindu dendam 
diorang siket pon tak perasan aku tengah tengok diorang . 
*sedap sangat la kot . 
adoyyy ! 
aku tak perasan la melayu or cina . 
kalau cina lantak pi kat depa laa
tapi lau melayu , adoyy memalukan bangsa betol . 
tak tahan sangat , pegi la kat hotel ke ...
ape ke ... takde bajet sangat . kat rumah terus . 
nasib baik aku yang nampak , kalau orang lain ? 

tak pasalpasal mata aku FREE dapat DOSE KERING
aishhhh ! 
tapi mak aku cakap . 
kalau sekali pandang tuh REZEKI 
kalau dua kali pandang baru BERDOSE 
so aku ni kire rezeki la kan kan kan 
FREE SHOW ! tak pasalpasal aku lambat masok keje ! 
hahhaha ! 


















* alamak ! rugi tak amek video tadih , dah alangalang rezeki kan . huahuahua :DD

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

2 1 komen kawankawan:

Khairul Nizam said... [Replay (:]

hahahaha..
lain kali rakam ler kasi member2 tgk..
huhu..;P

Someone said... [Replay (:]

amboihh !
suka hang na babbab camnih .
kalau
video nasyid taknak pulak tengok . HAHA

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !