saya dalam dilema ~



hurmmm ....
macam mana nak cite erk . 
prob aku ni tahap kritikal sebenarnya . 
patut dah jumpe pakar kaunseling atau pegi pejabat agama .
pejabat agama ?? anda pelik ? TAIP pelik dan hantarkan ke 32255. HAHA ! *ngoks !

ini 
BUKAN PENCERAIAN atau berkaitan dengan KAWENMAWEN ni oke !
NO NO NO NO ........
saya bukan ISTERI orang atau JANDA yepp !

but TUNANG orang !
alamak ! terkejut bukan ? taip *eh takdetakdetakde ... huhu ! 

1st 
aku tunang orang dan masih tunang die *macam mane aku cakap ni , ah lantak lah

2nd 
dah tunang dari 3/3/07 sampai 19/03/11 *korang kire la sendiri

3rd 
tapi dah mula buat haluan masingmasing tahun 2009
sebab die ade gurl len dan aku pon dah ade boy len * senang cite dua-dua bodoh

4nd 
die taknak lepaskan aku , tapi aku nak lepaskan die 
*benda ni la yang buat aku tension 

aku tak paham kenapa die nak gantung aku camni n relationship kiteorang . 
aku bukan nak curang sebenarnya , tapi sebabkan sikap die yang pemalas dan taknak cari duit . 
abis macam mane nak kawen . pikir la ! sape nak kawen kalau suami takde mase depan . takkan aku nak sara die pulak kan . seriously , aku pening . dah masuk 4 tahun kiteorang tunang . tapi NOTHING ! die still taknak lepaskan aku . 

sampai sekarang bende ni tak settlesettle . kiteorang selalu gaduh sampai die ugutugut aku, kalau aku nak putus , bagi RM500 kat die . 
weh ! ko ingat aku ahlong ke ? BODOH !

sekarang aku tengok die dah bahagia ngan gurl len . dengar nak kawen . abis aku ni camne doe ? ko still nak gantung aku ke ? aku tak paham . kenapa die taknak lepaskan aku . die dah ade aweks , ape masalah die lagi  ??

aku pon ade boy . 
pikir la betapa berdosenyer aku n bf aku sekarang !
bf aku tak ade hak atas aku n tak patut ade hubungan dengan aku sebab aku still tunang si LAHABAU ni ! 
n sebab ni jugak , memang aku n bf aku TAK BOLEH KAWEN !
wtf ! aku tak sampai hati nak gitau bf aku benda nieyy . 
aku taknak die serba salah sebab kacau tunang orang .... aku tak tahu nak mintak tolong sape dah ....
arggghhhhhhhhhhh ! aku boleh jadi gila !
camni kot muke aku kalau stress :DD






Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

6 1 komen kawankawan:

Ofyn Official said... [Replay (:]

ish sys.. parent sys taw kan ? takkan takde jalan penyelesaian kot ? >,<

Someone said... [Replay (:]

memang la family tau . tapi xley nak buat pape . kalau sis yang g putuskan . hantaran akan jadi 2 kali ganda . itu memang adat n9 . sebab tuh nak suruh diorang yang datang putuskan . uwaaaaaaaaaaaa ! tensionnnn

Anonymous said... [Replay (:]

sabar la... semua insan x lari dgn ujian.. tp ujian ko ni ak x tahu la cmne nk tolong.. bab tunang kawen ni la ak failed.. hahaha... juz sabar je k.. ckp la baik2 ngn tunang ko tu... sabar je k.. doa byk2.. moga pntu ati tunang ko tu terbuka utk lepaskan ko 4 evr...

erleena said... [Replay (:]

waaaa gile cian awak,peh mg xsgke da tng,cane ley btung dear?

Someone said... [Replay (:]

haha . jangan disangka orang kawen je boleh kene gantung tak bertali . orang dah tunang pon boleh kene gantung gak . huhu .

erleena : camne boleh tunang ? alamak ! panjang citenyer sayangg .. jap agi tak muat nak cite :DD

Ofyn Official said... [Replay (:]

ohh mcm tu ke ? aiyokk..patotlaa.. n9 upenye.. >,<

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !