Alhamdulillah Result Final Exam Buat Aku Tersenyum, Nak Buat Kenduri Doa Selamat :D

Hari ni 16 May 2011
keputusan Final Exam aku keluar


balibalik keje je , dah tak nampak apa dah
nampak laptop je nak online sebab nak check result
tapi aku sempat lagi masak nasi goreng 
bedal 1 pinggan sebab nak tunggu server yang lembap


lepas je makan , aku bukak balik
tudia ! terus dapat tengok
rezeki aku kenyang terus dapat tengok result
SYUKUR ! aku LULUS semua dengan JAYANYA


ni la pointer aku yang paling tinggi penah aku dapat
dalam sejarah aku bergelar student
hahahahaha . 
ni semua berkat budak rumah aku and classmate jugak
yang banyak bantu aku


mungkin orang lain family dia akan belanja pergi makan KFC or Mcd
tapi mungkin aku nak suruh mak aku buat kenduri doa selamat je
kalau ade calon , maybe akan buat kenduri tunang sekali . hakhak ! 


kepada kawan-kawan kelas, aku ucapkan tahniah sebab dah berjaya 
result sume gempakgempak
best la korang !


yang tak berjaya takziah diucapkan
dont worry boleh datang sem depan lagi 
maybe bukan rezeki or usaha kurang


disebabkan rumah aku tingkat 18
aku nak menjerit !
YAHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ! * woi memekak la ! taktau ke orang nak tyto ni . menjerit jerit macam beruk tengahtengah malam . gila apa ! 


HAHAH ! amek ko ! kene maki dengan JIRAN . JELES LER TUH ! :D



Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

2 1 komen kawankawan:

Unknown said... [Replay (:]

good job..budak rajin katakan..ahhaha

Someone said... [Replay (:]

@A'IMrajin ??? huhu ! memang tak la . btw tengs (:

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !