Niq Afnan Oh Niq Afnan :DD


apa pandangan korang bile masuk blog aku ?
mesti nak kata aku newbie dalam dunia blogger kan
memang pon !  

aku buat blog awal tahun ni
aku pon tak tahu kenapa tibetibe aku berminat nak buat blog
tapi mesti nampak sangat aku tipu
kalau kite tanye ASTRO kenapa die wujudkan AKADEMI FANTASIA pon
mesti ade jawapan contoh : dapat income daripada undian sms atau
dapat artis baru yang harap cantik je lebey
 
suara tak padan dengan rupa . opppss !


so kenapa aku buat blog ?
sebab aku nak dapat duit daripada NUFFnag
apela bodoh punya jawapan
macam la NUFFnag boleh buat side income beriburibu
daripada aku daftar menatang tuh sampai sekarang
dalam akaun aku tuh ade ler dapat bape sen je
so bende tuh memang tak boleh caye sangat bagi aku
lagi pon orang malaysia sekarang pemalas bab click click banner ni
kalau derma kat tabung anak yatim xpe , ni sumbangan ke owner blog :P

next next next 
sebab aku nak tewaskan Abg BenQ
itu memang jawapan yang sengal tahap cipan ler kan
dapat pulak aku nak tewaskan abang ben yang badan comelcomel tegap tuh
sekali die smash aku kat kepala macam kat bawah ni
memang mak aku dah buat kenduri arwah aku der 

next next next
aku nak luahkan perasaan aku kat blog
bosan tak tahu nak buat ape
sebab aku rasa blog ni macam diari
urmmm maybe la kot 
so mase aku belajar blog ni
memang sepatah haram aku tak paham nak masuk coding
segala macam benda menatang widget nak kene masuk dalam blog
SUMPAH pening pale
so Niq Afnan ni la aku punya SIFU
die yang ajar aku macam mana nak letak menatang widgetwidget tuh semua
aku sangatsangat berterima kasih kepada beliau 

bagi aku blog die SUPERB !
dah boleh setaraf dengan blog Abang BenQ
*jangan nak kembang sangat lah kan :DD

ok ok jom kite berkenalan dengan beliau
OH MAAF PIC TIDAK DIPERLUKAN

*hahahaha
 Niq Afnan

 Umur Takde dalam FB, Tapi Tarikh Lahir die 14 januari and aku 13 januari --___--

 Sangat Meminati Lisa Surihani walaupun bertepuk sebelah tangan :P

 Menggediks and nakal, lagilagi bile Fatin Liyana or Yuyu Zulaika komen blog die 
 Suka panggil "sayang" kepada aweks . opppssss ! wakakakakaka
  tak kedekut ilmu
 tapi die ni cute macam domo 
 






Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

4 1 komen kawankawan:

Unknown said... [Replay (:]

awak 13 jan??..erkkk...hahahha..bru tau la....

btw..thanks syg!!!..hahhahaha..syg lagi..keh..keh..keh...:P

Someone said... [Replay (:]

@darxniq tak payah nak sayang sangat lah kan . hahahah ! yupp tarikh lahir kite sebelahsebelah . niq gediks ! ;D

Unknown said... [Replay (:]

wahahhahhaa...ada jodoh nih..wink.wink..

Someone said... [Replay (:]

@darxniq ada jodoh ??? wakakakakakakaka ! nak gelak gulengulen boleh ? tak boleh blah !

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !