Cinta Dalam Hati -_____-


inilah bff saya (:
meh kita tengok biodata die * macam artis la pulak

nama dah tahu kan ?
umur 23 tahun
stay kat melaka
keje dekat butik sukan Al - Ikhsan
seorang yang sangat sangat setia
lemah lembut , sopan anak pak aman ni :DD
susah nak lupakan ex die 
hati mudah terguris bila dipermainkan
DAHDAH CUKUP , nanti tak cukup ruang

macam mana aku kenal die nie ???
ok ok , masa aku kenal die tahun 2009 
dekat laman web TAGGED
mase tuh aku still study kat melaka 
mase tuh kawan kawan biasa je 
mula rapat bila aku on webcam kat YM 
so die nak tengok , aku pon accept 
kiteorang berwebcam boleh dikatakan setiap malam 
die kata die suka tengok aku * yelah tuh !

aku tunggu die balik keje sampai pagi
sampai tertido tido depan lappy
kadangkadang die tak online pon
alasan , abang die guna pc 
sebab die online tengahtengah pagi je

so dah tukar no fon bagai . selalu la msg2 , col 
die selalu merajuk
aku ingat lagi ayat yang die selalu guna
"nak merajuk tepi mesin basuh , nak merajuk bawah katil la . 
haha !
kiteorang ade nama panggilan , 
die panggil aku cuk and aku panggil die babe
*sampai sekarang still panggil camtuh :DD

tapi tah macam mana kantoi rupanya die dah ade GF 
aku pon tak ingat macam mana leh kantoi
tapi die mengaku la , 
mase tuh seyes aku rasa sedih sangatsangat
sebab aku dah mula sayangkan die dalam diam
aku tak tahu die tahu ke tak
sejak tuh , aku dah tak rapat

aku pernah jumpa die sekali ,
tuh pun secara tak sengaja
masa aku jumpa die, memang aku cair tengok muka die
jambu seh :DD
tapi lepas aku abis study kat melaka
sejak tuh kiteorang lost contact
ade gak kadangkadang aku turun melaka
aku col die , tapi die macam nak taknak je layan aku
memang aku terasa sangatsangat

aku col membe die , membe die kata fakar kua dating ngan gf die
hurmmmm aku sedih
tapi aku tak penah bagitau die yang aku suka kat die
sebab aku tengok macam aku bertepuk sebelah tangan

sampai la 1 hari tuh 
aku teringat kat die 
aku godekgodek hp aku carik no die 
tapi bile aku col , no tuh dah takde dalam perkhidmatan
btw aku ade save no mak die
aku pon beranikan diri n col
yess ! mak die angkat 
aku pon tanye , fakar ade ?
mak die kata fakar keje . 
last last aku borak dengan mak die .
mak die memang sporting habis ! 
kalau jadi mak mertua aku memang best ler :DD

mak die cakap nanti die gitau fakar suruh col aku balik
n then dalam pukul 10 lebih aku dapat col dari no yang xdikenali
so mesti korang dah tahu sape kan ?
yer , tulah babe aku :D

serious aku rindu gila dengan die mase tuh
dekat setahun kiteorang lost contact
masa kiteorang borakborak tuh best je
sebab dah lame tak dengar cite

die kata die dah putus dengan gf die 
perghhh ! memang itu yang aku nantikan dari dulu
tapi die kata die dah dapat pengganti lain
nama die rai , budak melaka gak

elok elok aku suka, patah hati untuk kali kedua
kenapa erk babe , bile kite lost contact je 
mesti babe putus ngan gf babe

serious aku jeles tengok kebahagiaan diorang kt fb
raya sama-sama , 
baju raya warna sama
amik pic time dating
kenapa aku takde pon camtuh

bukan nak kata 2 pic
bergambar dengan babe pon cuk tak pernah
serious sedih -____ -
die pernah tanya aku , kenapa aku suka die ?
aku cakap , die baik and setia 
kalau boleh , aku nak carik bf yang perangai and muka sejibik macam die 

sampai la aku dapat bf lain yang muka and perangai pon macam die gak
memang aku tak sangke 
aku gitau die , 
babe ... cuk dah ade bf 
muka macam babe ...
die gelak je . 

sampai la 1 hari die col aku
die kata die dah putus dengan rai
aku kesian tengok die
die memang setia
tapi selalu dikecewakan

aku dah serba salah
aku sayang die 
aku sayang bf aku gak
die cakap better aku setia dengan bf aku
jangan mainkan bf aku
tak baik ....

kenapa la setiap kali die putus
mesti aku dah ade bf
kenapa !!!
sejak tuh die selalu msg aku n col
die kata die rindu kat rai , tak leh lupakan rai
aku selalu bagi nasihat kat die
bagi die semangat
sedih tengok die macam tuh

lama jugak la die nak lupakan si rai tuh
die ade cakap
die menyesal sebab tak pandang aku dulu
sekarang aku dah ade bf 
die takleh nak buat ape
die hanya mampu cakap
babe sayang cuk .... 
yer , cuk pon sayang babe . 
tapi sayang sebagai friends 
itu je yang kite mampu

tapi bila die selalu msg aku
lagi bertambah syg aku kat die
so aku mula jauhkan diri
bile die msg, aku jarang balas
aku terpaksa sebab aku taknak mengharap kat die lagi
die kata "aku dah berubah, aku dah tak macam dulu"
tak babe, cuk still cuk yang dulu
cuk mintak maap sebab buat macam ni
cuk taknak lukakan hati cuk n babe
cuk taknak syg babe lebih dari seorang kawan baik
cuk dah taknak mengharap lagi kat babe

and now , die dah ade pengganti
status yang korang bace tadi .
itulah yang aku nak .
aku nak die bahagia dengan orang yang sesuai untuk die
aku tau aku takkan dapat macam tuh
aku hanya mampu memandang dari jauh
hurmmmm.... maybe aku bukan jodoh die
and die bukan ditakdirkan untuk aku
takpelah babe
cuk doakan babe bahagia dengan die
janji die leh bahagiakan babe, jaga and setia kat babe 
cukuplah -____-




P/S : Babe ... Babe still dalam hati cuk . cuk doakan babe bahagia . Bagi cuk, gurl yang memiliki babe adalah gurl yang sangat bertuah . cuk hanya boleh tengok babe gembira dan bahagia . hanya itu yang cuk mampu walaupun ada cinta dalam hati -____-







Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

0 1 komen kawankawan:

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !