Emisi Nokturnal, adakah semua lelaki melaluinya ???




apa tuh ?
ko tau ?
pening aku bace ayat macam bahasa indonesia
aku pon baru copy dalam Wikipedia :D
maksud lainnya "mimpi basah




"emisi nokturnal
adalah pengeluaran cairan semen (mani) di waktu tidur dan hanya dialami oleh laki-laki. Mimpi basah sering dialami oleh remaja laki-laki  bergantung dari yang mengalami mimpi itu sendiri (khususnya bila ia seorang remaja dewasa). Semakin bertambahnya umur maka mimpi basah ini semakin jarang dialami"


lucah ke kalau tulis entry pasal "mimpi basah" ni ?
aku rasa TAK ! sebab ini pengetahuan :D
aku pon nak tau gak ape itu emisi nokturnal
kenapa lelaki je yang alami benda tuh . perempuan takde ?
yang itu maybe aku kene buat entry lain :D


oke oke berbalik dari cerita tadih
mimpi basah ni macam mana ? adakah dia mimpi dia berlarilari di tengah hujan
and then basah kuyup or dia mimpi dia pergi toilet buang air kecil
padahal dia atas tilam and tilam dia basah :D


TIPU la kalau korang tak tahu kan !
sekarang perempuan lebih expert tau bendebende camnih daripada lelaki
betul tak ? lagilagi remaja sebab semua benda kite nak tau
macam aku dulu , 
aku tanya membe lelaki aku .
"weh weh korang mimpi ape masa nak baligh dulu"
haha ! bodoh punya soalan kan ! tapi nak buat camne , mase tuh semua benda nak tau and cuba 
aipp ! bukan nak cuba macam mana nak dapat mimpi tuh oke . 


so daripada kawan-kawan aku punya story
aku pon paham la , apa itu "mimpi basah"
diorang bermimpi dengan perempuan melakukan hubungan intim and bla-bla 
dan sehingga tilam mereka basah
so benda tuh akan dialami kepada remaja lelaki yang ingin meningkat dewasa
tapi aku tak tahu adakah semua lelaki mengalaminya
takkan nak tanya sorangsorang pulak kan !


kalau tak caye
korang tengok adikadik korang dulu yang baru sekolah rendah ke ape
bila dah besar tibatiba suara kecik jadi suara garau
so mesti malam tuh diorang mimpi basah !
haha ! mandaimandai aku je . 


dah dah tak mau cerita panjangpanjang
nanti budak lelaki touching :D


p/s : best ke ? HAHA ! :D







Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

10 1 komen kawankawan:

Unknown said... [Replay (:]

tilam basah tuh ape??ahhahaha...eh..mmpi basah tuh ape..ahhahha

Haikal Blank said... [Replay (:]

HAHAHAHAHA gila kau..bukan touchingla, tapi blushing..hahaa :P

Someone said... [Replay (:]

@darxniq tak payah nak buat2 tak tahu sangat ler . hahahahaa

Someone said... [Replay (:]

@Simpleblanklife tak yah blushing la woi . share la siket . wakakakaka !

cikki said... [Replay (:]

haaa mimpi basahh!!! hahaha saya baru je memfollow kamu hee hee sedap lagu kat page u ni.. sape nyanyi eh?

K said... [Replay (:]

hahaha,normal lah tu.

p/s : lau pompuan mimpi basah, takut banjir nanti.

hehe,gurau jek :P

cik tyraa said... [Replay (:]

tyraa tag kamu kat sini http://tyravsathirah.blogspot.com/2011/05/jom-join-bloglist-shiema-sufian.html

Someone said... [Replay (:]

@cikki's lagu aishiteru - zivilia (:

Someone said... [Replay (:]

@mad khaz amboihamboih mengutuk gurl pulak . pempuan mane ade mimpi basah . hahaha !

Someone said... [Replay (:]

@cik tyraa tengs sayang (:

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !