Saya Sayang Awak

saya and encik bf (:

orang kata kite macam langit dengan bumi
perangai kite berbeza "yupp ! saya setuju yang itu"
awak seorang yang cool and sopan
tapi saya kasar and garang

kat tempat kerja ramai yang dok usha awak
kite dok perhati dari jauh je
dalam hati kita jeles
tapi awak tak pernah layan diorang lebihlebih
walaupun saya tak nampak 
semua orang kata saya beruntung dapat awak

kita selalu tak sefahaman
benda kecik je dah jadi besar sebab saya yang suka besar-besarkan
saya selalu merajuk and marahmarah awak
tapi awak jarang merajuk and marah saya
setiap kali bergaduh 
mesti awak je yang mengalah and pujuk saya
awak selalu kata saya tak matang

pagipagi awak selalu call saya 
kejut saya bangun tyto  
awak mesti bangun awal
patutnya saya yang kejutkan awak 
tapi terbalik . 

bila time dating or saya merajuk
awak mesti masakkan saya makanan 
untuk nak pujuk saya
seriously saya rasa macam awak lak perempuan and saya lelaki

tapi sekarang awak dah pandai marahmarah saya
jarang nak msg saya, 
awak dah lama tak kejutkan saya pagipagi macam selalu
saya rasa awak dah bosan dengan saya
saya rasa sedih sangat
saya gurau dengan awak pon awak amik serious
padahal dulu awak lah yang banyak gurau and kenekan saya
saya rindu awak yang dulu
sikap awak yang dulu

satu hari saya msg awak ingat nak guraugurau
tapi tibetibe awak marah saya dengan kata-kata yang pedih
saya menangis dalam toilet sebab awak tak pernah cakap macam tuh
saya tak boleh langsung nak fokus buat kerja
saya tak pandang awak langsung bila awak pandang saya
balik dari keja , saya tak tunggu awak macam selalu
saya lari tinggalkan awak, saya tahu awak takkan pujuk saya 
awak msg kata "awak balik dengan kawan"
saya dah agak, awak takkan pedulikan saya lagi 
awak tak kisah saya balik sorangsorang

saya rasa kecewa dan rasa nak lari
awak tangkap tangan saya dari belakang
awak mintak maaf and pujuk saya
saya cuba lepaskan pegangan awak
tapi awak tarik saya ke dalam pelukan awak 
and awak kata "awak sayangkan saya"
saya terus menangis dalam pelukan awak 
saya pon sayang awak sangat-sangat !










Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

1 1 komen kawankawan:

fara_farez89 said... [Replay (:]

alolololo....sweet jeww

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !