Awek Chuck Taylor, Cerita Sebenar Yang Ditulis Semula

malam tadi aku bosan sangat
aku pon godekgodek la tengok blog orang
aku masuk blog membe aku si Miera Qamyra ni
and aku tertarik dengan satu post die yang bertajuk awek chuck taylor
aku pon masuk blog tuh
first aku tengok blog tuh macam tulis novel
sebab banyak tajuk
aku cam blur and tak paham jalan ceritanya

rupanya kene baca ikut turutan
die adalah 1 cerita tapi mempunyai banyak tajuk mengikut plot dari awal , klimaks dan akhir
alah macam kite belajar sastera kat sekolah dulu :DD

kene baca dari bab
hey awak
awek chuck taylor
Chuck Taylor dan Keluarga 

Kasut Tinggal Sebelah 
Nana 
C'est La Vie 


baru korang akan paham cerita ni
ohhh lupa pulak
cerita ni merupakan cerita sebenar tau *skemanyer ayat
n then ditulis semula

memang menarik and ayat yang digunakan selamba je
susah ok nak tulis balik cerita yang sebenar
mesti nak amik masa yang lame
kene ingat balik , discovery balik

so good job pada nami iaitu penulis cerita ni
aku tak tahu la nami ni adalah watak utama dalam cerita ni or ape
sebab aku rasa macam die "hafiz"
lagi pun aku tak habis bace lagi, hehe !

btw Al-Fatihah buat Nana @ Elly
so korang , jengukjenguk la blog Awek Chuck Taylor ni
serious korang akan rasa sedih and nak bace sampai ending
* WAJIB BACA :DD



Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

0 1 komen kawankawan:

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !