Jiwa Aku Jiwa Rock !


sekarang pukul 5.13 a.m
tapi aku still tak membuta lagi
sebab mata aku ni dah biasa tyto lambat ='=

tadi aku gaduh gilegile dengan bf aku







entah la, minggu ni asyik gaduh je

pasal bende kecik tapi jadi besar
tension !


tapi bukan tuh yang aku nak cerita
lantak la bende tuh !
aku dah penat nak menangis

so sebabkan aku tension
aku dengar lagu rock
hahahaha !















yesss ! itu la jiwa aku
aku memang suke lagu rock dari kecik lagi
sebab berjangkit sewel dengan abang aku yang sulung ler
dok ajar aku lagu ape tah, aku lupa sape nyanyi
tapi macam ni la bunyinyer
" Oh mak oh bapak , dunia nak terbalik ! "
haha budus gilee !



dulu aku kecikkecik
aku suka menyanyi pegang penyapu ala ala mic n gitar
haha ! sumpah BODOH !

tapi best ! lagu yang aku suka layan
lagu amy search n xpdc .
selain tuh wings , kamikaze , amuk ...
perghhh ! kalau nyanyi dalam bilik air ,
memang 1 jam aku mandi belum tentu keluar lagi

bila membe aku ajak karaoke ,
aku taknak pulak nyanyi lagu rock
kononkonon cover :DD
ala2 perempuan melayu terakhir ,
cehhh ! kalau dah kasar tuh , kasar jugekkk

so malam ni aku layan lagu
Amuk - Hakikat
Kamikaze - Tawa Dalam Tangisan
Xpdc - Semangat Yang Hilang
Wings - Misteri Mimpi Syakila

aku bantai menjerit jerit dalam bilik macam orang gile
konpem jiran sebelah tak dapat tyto
tutup telinga pakai bantal
peduli ape aku









ade aku kesah ??? haha !
bak kata dalam cite P.Ramlee
" bilik ni aku bayar sewa, suka hati aku la nak buat ape " :DD
ROCK LU BEB !!!



Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

0 1 komen kawankawan:

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !