Dup Dap Dup Dap *Aku Malu-Malu Biawak


akhirnya aku dah abis bace cerita Awek Chuck Taylor
huhu sangatsangat sedih and best !
dari malam semalam aku baca sampai ke pagi
sambung petang tadi sampai ke malam


perghhhh ! sampai semut semut montot aku sial
dah boleh tumbuh bisul
daripada baring , mengereng, duduk, berdiri, mencangkung
macam macam gaya aku baca nak abiskan cerita ni
HAHA !



and then aku rasa bersemangat nak tengok watakwatak dalam cerita ni
nak tengok mira, nak tengok hafiz, nak tengok aiman, nak tengok nana
tapi sayangnyer nana @ elly dah meninggal dunia . RIP and Al-Fatihah untuk arwah
mira pulak kat oversea and aiman aku tak tahu kat mane . hafiz pulak kat shah alam
ruparupanya penulis blog si nami ni ialah hafiz (:



so die ade letak fb die kat blog
and then aku pon add (:
tadi die approve
aku pon post thanx (: kat die punya wall



die tengok wall aku
ciss ! kantoi aku tulis pasal blog die kat blog aku
aku takut die marah
tapi aku je pikir jauh sangat , padahal die cakap tengs kat aku
sebab promote (:
hee *blushing :DD
malu seh die skodeng blog aku yang tak seberapa nieyyy



apa yang aku tengok die ni ni peramah and tak sombong
serious aku segan tahap cipan doe main komenkomen ngan die kat wall aku tadi
tapi aku cam rasa selesa borak ngan die
harap boleh jadi kawan aku (:



aku dah jatuh cinta dengan love story die
tak sabarsabar nak tunggu sambungan
paling aku suka watak aiman
sebab die sangat kelakar bagi aku :D
lagilagi dalam bab "chuck-taylor-dan-keluarga



nak tengok tak kiteorang komenkomen tadi ???
ingat aku tipu ke ! haha :DD




*sekali die cakap France daaaa :D



Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

2 1 komen kawankawan:

Cob Nobbler said... [Replay (:]

Aiman=search kat Facebook Shahril Chicharito Sulaiman

Mira=search kat Facebook Ezmira Sapiens

Someone said... [Replay (:]

@Cob Nobbleradesss ! kantoi lagi . skodeng je ehhh ! uwaaaa malu -_____- . jangan marah eh eh eh

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !