Selamat Hari Ibu Jadi Selamat Hari Kene Bebel :DD

tadi col my mom
konon nak wish selamat hari ibu
tp lom sempat aku nak bukak mulut,
mak aku dah hentam bertubi tubi dengan penuh perasaan
"bertuah punya anak, baru nk col . baru nk ingat orang tua ,
ko dah tak syg mak abah ke ha ? langsung tak col, senyap je . . bla bla bla "
aku terus terdiam ! haha ! dah lame mak aku pendam agaknyer

sekali die hentam aku kaw kaw punyer
sampai aku takleh nak potong die cakap . 
huhu ! dasyat mak aku . 


takpe takpe bulan 6 akak balik yer mak ! 



for my mom ♥
sayang mak sangatsangat


abah jangan jeles !
nanti tunggu hari bapa lak eh (:
sedih la lagu nieyyy , nak balik kampungggggggggggggg




*moral of the story : jgn jadi mcm aku ! ingatlah mak bapak , jgn dok ingat bf je

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

0 1 komen kawankawan:

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !