ini bukan betulbetul , ini cobaan !!!

OHH tidak ! kenapakah ??? aku bermimpi begitu ?

dengan dia ? memang takleh blah !

ni la sebabnya kalau membuta sampai ke tengah hari . mak pesan anak dara jangan bangun lewat .
tapi dogil ! kan dah mimpi bukanbukan . aku nak cerita pon malu .

aku mimpi benda yang memang takkan jadi kenyataan .
sebab dia dah ada BINI !
sebab aku kenal dia dan die tak kenal aku
sebab dia famous
sebab dia tak pernah pon singgah blog aku tapi aku selalu singgah blog dia :D

hahahahaha !
tapi mimpi tuh memang best !
kiteorang dating , jalan sama-sama, pegang tangan . and u know what ?
dia ROMANTIK sangatsangat
dengan badannya yang tegap .
kumis dan janggut sejemput . hensemnya !
astagfirallahalazim ! aku tersedar . nonsense gilaaa !

kalau bini die tau mampus aku kene parang .
nak tau sape jejaka yang tampan itu ? tengok SINI

p/s : ehemehem ! ada hati nak jadi bini no 2 ke ?????! jap , aku nak PINSAN ! :D

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

1 1 komen kawankawan:

Ezad Skytech said... [Replay (:]

hehe.... baca entri je da tahu sape... aiyokk.. ^_^

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !