demmm ! Hafiz AF buat aku menangis -____-

demmm ! lagu hafiz ni buat aku menangis 
tibe-tibe tergerak hati nak tengok video lagu awan nano ni
amek ko ! pagi-pagi dah sarapan air mata 
aku ingatkan lagu pasal cinta ke apa
dah dok tengok jozan buat lawak pasal lagu ni
so aku tak pikir langsong pon yang lagu ni, lagu sedih
errrrrrrrrrrrrr ............. rindu kat abah :(
korang tengok la sendiri
jangan nangis jugek sudah la




oklah nak sambung nanes 
babai ! -_____-

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !

2 1 komen kawankawan:

❤❤haguluvkpop❤❤ said... [Replay (:]

sedih jugak T.T
hehe baru tau lgu ni tjuk awan nano..slalu dgr korea je..dpat tau pon lagu ni bler johan maharaja lawak blwak psal lagu ni..hehe..beginilah awan nanonanonanonanonano..hehe :P

sham said... [Replay (:]

siyes..! 1st time tgk ari tu mmg rasa best sgt vc nih... touching!!

Post a Comment

Hello Readers !
Comment elokelok oke .
loveyouu !